Träningsdagbok 21 januari, Fitnessfighten dag 21

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-21 / 19:06:24
Jag älskar verkligen morgonträning! Idag var jag på gymmet klockan 8 och satte igång. Började med 15 minuter löpträning som uppvärmning, hade velat springa längre men av någon anledning så hade jag sjukt ont i ryggen idag..
 
Idag fick det bli upplägget med 90 sekunder cardio i form av hopprep var tredje övning. Man blir helt slut! Lovely.
Idag var det en kvinna som frågade mig om jag tränade efter ett program som jag fått av Sats, hon skulle nämligen själv få ett program på onsdag och tyckte att det jag höll på med såg spännande ut. Förklarade att jag kör Fitnessfighten nu i januari. När jag var klar med min träning så såg jag att hon tog fram hopprepet, dock gav hon upp väldigt fort. Hon hade helt fel teknik och därför gick det inte så bra, men kände inte för att gå fram till henne. En annan gång!
Dessutom gjorde jag en väldigt god gärning idag. Det var en mamma som var och tränade och hade med sig sin bebis. Det gick bra och bebisen var rätt nöjd länge. När jag höll på att bli klar med min träning och höll på att stretcha armarna (mina armar kommer nog inte kännas så roliga imorrn..) så blev bebisen mer och mer otålig. Såg frustrationen i mammans ögon som så gärna ville köra klart sitt pass på löpbandet så jag gick fram till henne och frågade om jag fick prata med hennes bebis. Hon blev jätteglad, och bebisen också! Mamman fick springa klart sitt pass och bebisen var nöjd. Mamman tackade så mycket efteråt och jag sa att det var så lite så och vet själv hur viktigt det är med att få sin träning gjord fast man är mamma.
 
Köpte en ny sport-BH idag.
 
Fick mitt paket idag. Längtar tills Fitnessfighten är över!
Kommentarer

Och jag längtar tills imorgon när jag får hämta ut mina nya pulver, wiiihooo! :-) Och så längtar jag tills jag får slakta din rumpa och dina ben, hihi!

Svar: Oh, just come on and kill it!
Laura

Skrivet den 21 Januari, 2013 - 22:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA