Träningsdagbok, 18 januari, Fitnessfighten dag 18

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-18 / 19:27:35
Jobb 7-15 som gällde idag och direkt efter det åkte jag till gymmet. Fy vad mycket folk!
 
Började med löpträning som uppvärmning, blev hela 25 minuter! Hade absolut kunnat springa längre, men hade sån tidspress så jag hann helt enkelt inte. Tråkigt men sant, hatar att träna under tidspress!
 
Jag hade tänkt köra upplägget med 90 sekunder cardio var tredje övning med hopprep, och gjorde det efter de tre första övningarna. Men det var så proppfullt så det fanns ingen plats för mig att hoppa hopprep. Så när jag hade gjort övning 1-3 igen och det var dags för cardio igen så fick jag ändra mina planer och helt enkelt köra tio minuter direkt på crosstrainern. Jag hade ju förstås kunnat köra 90 sekunders cardio på crosstrainern, men kände inte att jag kunde räkna med att den skulle förbli ledig under hela tiden.
 
Det var i allafall som vanligt riktigt skönt att träna, skönt att få träningen gjord och sedan komma hem till familjen. Duscha och sedan äta middag och gosa med mina älsklingar.
 
Nu ikväll ska jag mysa i soffan med mannen min framför filmen The tall man. Någon som sett den?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA