Träningsdagbok 16 januari, Fitnessfighten dag 16

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-16 / 15:02:50
Har rast på jobbet nu så ska försöka få ihop ett inlägg, jobbar 12-20.45 idag.
 
Imorse var jag på gymmet vid 8. Mer folk än förväntat. Började med 20 minuter löpträning, så himla skönt! 
Idag fick det bli upplägget med 90 sekunder cardio var tredje övning. Idag körde jag all cardio med hopprep, sån underbar träning!
Passade på att öka i vikt på den nya övningen som kom igår.
Tyvärr har ryggen varit lite småjobbig, men det är inget som får hindra mig i träningen! 
 
Precis när jag skulle köra det sista hopprepshoppandet så kom en helt okänd kvinna fram till mig och sa: Ursäkta jag vill inte störa, men jag måste bara säga vilken jävla styrka du har! Det hade man aldrig kunnat tro. Jag är verkligen sjukt imponerad! 
 
Ja oj, man tackar! Så fint när okända människor går fram och berömmer andra!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA