Träningsdagbok, 14 januari, Fitnessfighten dag 14

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-14 / 19:17:44
Idag blir det träningsdagbok, länge sen sist. Ändå är det samma träning enligt Fitnessfighten.
 
Började passet med 15 minuter löpträning, skönt och svettigt!
Idag körde jag upplägget med 90 sekunder cardio var tredje övning. När man kör på det upplägget så blir det först ett långt cardiopass till att börja med och sedan sex stycken 90 sekunders. De flesta körde jag med hopprep, väldigt kul! Det var bara ett som inte var med hopprep, och då sprang jag väldigt fort på bandet istället. Jag är faktiskt väldigt förvånad över hur bra det går för mig att hoppa!
Kommer ihåg när jag började med min PT i september, först så tog det ett jävla bra tag att ens komma igång med hoppandet, och när jag väl lyckades så blev det inte många hopp. Men nu kan jag hoppa dessa 90 sekunder oavbrutet, vilken känsla!
Passade på att gå upp i vikter i övningar igen, känns så otroligt skönt när man orkar!
 
Idag invigde jag min pulsklocka på riktigt som jag fick i julklapp av mannen min. Bandet ni ser på bilden ska man ha runt sig så man får rätt hjärtslag. Trodde den skulle vara obekväm, men faktiskt så glömde jag bort den och kom inte på den förrän jag var hemma och skulle duscha.
 
Blev som sagt rätt svettigt idag..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA