Träningsdagbok 1 januari, Fitnessfighten dag 1

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-01 / 19:24:34
Idag var det första träningspasset med Fitnessfighten. En dag som denna, helgdag och med stängt gym så fick träningen äga rum hemma. Och en av delarna som jag verkligen gillar med Fitnessfightens träningsupplägg är att alla träningspass går att göra hemma. Guldvärt för en småbarnsförälder!
 
Det var ett lite annorlunda träningsupplägg mot vad jag brukar köra. Började med tio minuter cardio innan det var dags för de tre första övningarna x2. Sedan cardio igen innan man körde igenom de sista övningarna. Hela träningspasset tog ungefär 65 minuter för mig. Skönt pass, tiden gick väldigt fort faktiskt. Puff sa det nästan och så var man klar.
Jag hoppas att någon av dom här dagarna ger mig en olidlig träningsvärk!
 
Mini blev också träningssugen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA