Fitnessfighten dag 27

KATEGORI: Familjelivet | 2013-01-27 / 17:55:58
Började dagen med tidig träning, var klar redan strax efter 8.30. Skönt! Hade man hela dagen fri sen. Älskar verkligen morgonträning, ger så mycket energi! Har märkt att när jag bara äter det som Fitnessfighten kallar för mellanmål 1 till frukost så får jag inte alls lika mycket kraft till träningen och svettas i kopiösa mängder. Så fort jag har ätit en ordentligt stabil frukost så går det mycket bättre. Inte så konstigt i och för sig. Men anledningen till att jag många gånger väljer att bara äta som mellanmål är för att jag tränar så tidigt på morgonen. Och efter en stor måltid, som frukost så ska det ju gå så lång tid innan man bör träna.
 
 
Tung träning som ni ser.
 
Efter lunch idag åkte jag och barnen iväg med min mamma och bror till Stinsen för att shoppa lite. Jag passade på att använda ännu ett presentkort och även handla på REAn på HM. Fick hem flera stycken tröjor. Även en sport-BH och en sporttröja. Massa nya träningskläder nu!
 
Kände mig lite snyggare när jag fått duscha och fixa iordning mig.
 
3 dagar kvar av Fitnessfighten..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA