Träningsdagbok 7 februari, kondition-intervall

KATEGORI: Träning | 2013-02-07 / 18:09:35
Idag körde jag ett nytt upplägg på träningsprogram, bra med variation!
 
Programmet blev:
-15 minuter roddintervall (10 minuter aktiv, 5 minuter vila).
-Tre magövningar.
-21 minuter intervall på löpband. Sprang så fort jag kunde (i hastigheter jag inte ens visste existerade) i en minut och sedan en minut då jag gick fort, repeterade alltså i 21 minuter.
-15 minuter crosstrainer.
 
Riktigt skönt pass idag! Helt slut efteråt.
 
Fick en MP3 av min kära man igår.
Min telefon jag har är ju så bautastor (Samsung Note 2) så den går inte att ha på armen sådär snyggt som alla har, så istället fick jag typ världens minsta MP3.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA