Träningsdagbok 6 februari, Underkropp

KATEGORI: Träning | 2013-02-06 / 15:54:04
Idag tog jag mig till Väsby för att träna med Emelie, alltid trevligt med sällskap och variation. För mig fick det bli ett underkroppspass idag.
 
Började med fem minuter rodd som uppvärmning innan jag körde mitt underkroppspass. Det var ett pass som jag senast körde i november, men det kändes bra! Tror dock att jag har ökat rätt mycket i hur tungt jag orkar köra de olika övningarna. Bra!
När jag var klar med programmet så körde jag ett 28-minuters weight loss program på crosstrainern där. Vart lite besviken, för det kändes inte alls så tungt och jobbigt som jag tycker att det borde ha gjort! Får nog satsa på andra program framöver eller nåt.
 
Efter träninge så åkte jag och Emelie till Sollentuna centrum för att käka lite lunch och umgås lite mer än bara vid träning. Önskar att vi oftare kunde ses annars än bara vid träning! Men en lunch var trevlig. Vart snabbvisit på HM också och så köpte vi en varsin kaffe innan vi brummade hemåt igen. Nångång tycker jag att vi ska ta en heldag ihop hörru!
 
När jag och Emelie gjorde storbeställningen från Fitnessguru för ett tag sen så köpte hon lite mer än jag, vilket jag sedan ångrade eftersom det bara betyder att jag snart måste beställa nytt igen. Men tur för mig så gillade inte Emelie alla de smaker hon beställde så fick köpa dom av henne. Perfekt! Både ett kasein och ett vassle.
 
Pistachio/coconut och Pear Ice Cream.
Förutom dessa har jag även smakerna Vanilla Wildberry i vasslepulvret och Cookie dough som kasein i samma märke som de ovan.
Har även ett annat märke med Päronsmak.
 
Mums!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA