Paulúns, Frågor och svar

KATEGORI: Träning | 2013-02-14 / 20:36:33
Igår fick jag ett paket med tre böcker som jag beställt. Alla tre böcker är skrivna av Fredrik Paulún.
 
Den första jag började läsa, och som jag nu läst klart var:
Den var rätt roligt att läsa, eller rolig är nog i och för sig fel ord att använda. Väldigt lättläst i allafall eftersom den endast består av frågor och svar.
Självklart fick man ta del av mycket bra informartion, det mesta visste man sedan innan och vissa saker var bra att man blev lite påmind om.
Det tråkiga var dock att många av frågorna verkade så lika så blev lätt samma sak om och om igen.
 
Har två böcker kvar nu, Fitness och träning och Vikt och hälsa.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA