När jag känner mig som snyggast

KATEGORI: Barnen | 2013-02-03 / 20:08:26
Idag har jag haft en vilodag, länge sedan sist. Nu när Fitnessfighten är slut så kommer jag ha en vilodag varje vecka. Fast det här med vilodag kan man ju se på på olika sätt, för mig betyder det ingen träning. Alltså har jag massa tid att göra annat.
Idag blev det storstädning av lägenheten, vek in förra veckans tvätt, tömde och tvättade allting i tvättkorgen och vek in det, planerade matlista för nästa vecka, storhandlade och förberedde matlådor. Hunnit umgås med barnen, vi har haft Mora träsk fest bland annat. Nu på kvällskvisten har jag passat på att färga håret, lägga ansiktsmask, raka lite här och där och köra en bodyscrub. Fina dag. Känner att jag fått en del gjort.
 
 
När jag känner mig som snyggast.
 
Många gånger önskar jag mig ett större kylskåp.
 
Bad min älskade vackra unge le fint.
 
Mitt i Mora Träsk dansandet så kände jag hur lugnt och tungt det blev i knät. Och tydligen så är Snutte sjuk idag.
 
Eftersom jag har haft så mycket problem med min mage har jag nu bestämt mig för att så gott det går leva utan potatis, ris och pasta. Och det mesta som innehåller gluten. Det är inte så lätt, har ju redan min laktosintolerans att tänka på. Nu vill ju säkert alla bjuda hem mig på middag? ;)
Till lunch idag åt jag ett tortillabröd, och fy fan vad ont i magen jag fick av bara det lilla. Usch. Idag köpte jag massa blomkål, broccoli, morötter och bönor som jag får försöka ersätta mycket med.
 
Imorgon är det en ny vecka, en vecka full med jobb. Imorgon jobbar jag kväll så startar dagen och veckan på det allra bästa sättet, nämligen på gymmet.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA