Maybe that´s the reason why Im the king of my castle

KATEGORI: Vardag | 2013-02-10 / 20:27:20
God kväll.
En väldigt trött och seg mamma som skriver. Precis avslutat en 35 timmars arbetshelg. *Pust* Varit en riktig berg- och dalbana! Man får iallafall känna att man lever.
Igår på min långrast på 90 minuter så tog jag och trotsade vädret och gav mig ut på en långpromenad. Gick ner till stan och köpte mig en egen ihopplockad sallad på Ica till middagen. Gott att unna sig en riktigt go sallad när man jobbar och sliter. Efter gårdagen var jag helt slut!
 
Imorse ringde klockan 05.00, inte så himla lockande. På förmiddagen idag på jobbet slog världens smärta till från ingenstans, dags för min hemska ägglossning. Sen jag fick Mini så har mina ägglossningar varit väldigt brutala. Jag kan knappt stå på benen, får ingen luft och smärtan är hemsk. Tyvärr så hade jag ingen Ipren eller Alvedon i väskna, så himla typiskt ju! Det enda jag hittade var smärtstillande som jag fick för ryggen i början, och eftersom jag hade så ont att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen så tog jag en. Räknade att det var många timmar kvar tills jag behövde köra bil och sa åt min kollega så hon visste ifall jag skulle bli lite knäpp i skallen. Tyvärr så gav sig inte smärtan så värst, så på min långrast gick jag och la mig i en säng och slumrade lite. När rasten var slut så var den värsta smärtan borta, men är fortfrande väldigt öm i magen. Som att hela magen vore full med blåmärken på insidan. Usch, att man ska behöva ha det såhär.
 
Här hemma har jag en K med väldigt hög feber som blir hemma från förskolan imorgon. Jag ska däremot börja den nya veckan tidigt på gymmet, som jag längtat!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA