Helgen

KATEGORI: Familjelivet | 2013-02-18 / 19:03:00
Helgen kom och helgen gick. Tiden går fort när man har kul. I lördags hade vi familjerna på besök för att fira min man som fyllde 30 och mig som fyller år nu i veckan.
 
Smörgåstårtan som vi bjöd på.
 
Jag kunde tyvärr inte smaka på tårtan då jag måste äta både laktos- och glutenfritt så min mat blev
 
Av svärmor fick jag en liten mixer som jag önskat mig. Självklart invigde jag nästa morgon med en smoothie, himmelskt underbart god!
 
Min busfia som tycker hon ser ut som Mimmi
 
Hann även självklart med träning i lördags också innan gästerna kom, blev intervallövningar med tabata. Länge sedan jag körde tabata. Effektivt är det i allafall!
I söndags var det vilodag, spenderade dagen med att umgås och gosa med familjen. Mys, var ju mannens födelsedag också.
 
Hoppas ni hade en lika trevlig helg!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA