Dag 46

KATEGORI: Löpträning | 2013-02-15 / 18:46:37
Vilken dag! Kan lova att jag är helt slutkörd och verkligen längtar tills jag får rådäcka i soffan ikväll.
 
Dagen började med att jag gick ner till gymmet, var kondition som stod på schemat idag. Inte alls sugen på det men fick bli det i allafall. Och bara för att slå mig själv på fingrarna så chockade jag mig själv ordentligt igen! Kommer ni ihåg att jag förra veckan sprang 5 km? Idag sprang jag 6 km. Vilken jävla känsla! Hade ju inte som mål förrän 24 mars att springa 6 km, men så underbart det känns nu! Kanske inte i rumpan och benen.. Haha!
Precis när jag kommit ut från gymmet så ringer telefonen. Det var från stället där min bil var, dom hade inte hittat något fel så det var bara för mig att hämta den. Åh, min älskade röda plåtbebis! Så då gick jag direkt dit och det tog väl ungefär 30-35 minuter. Med världens träningsvärk i i ben och rumpa sen igår, och efter att ha sprungit 6 km så kändes det väl sådär att gå på oplogade moddiga vägar.
Som tur var så fick jag bilen eftersom jag hade massor att handla, slapp ta det på bussen i allafall!
 
Väl hemma slängde jag i mig lite lunch fort innan röjandet hemma fortsatte. Lägenheten och vartenda litet vrå har nog aldrig varit så rent! Imorgon blir det en sista röjning.
Nu på kvällskvisten har jag börjat med smörgåstårtan inför imorrn. Sånt jobb!
 
Det jag har kvar nu är att jag lovat mannen min att klippa honom. Sen ska jag däcka framför tvn (höll på att skriva framför soffan..) och se på Gladiatorerna. Imorrn blir en händelserik dag!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA