Dag 45

KATEGORI: Träning | 2013-02-14 / 19:37:51
God kväll gott folk.
 
Imorse när jag gick upp så låg detta paket och väntade på mig på köksbordet:
När jag hämtade posten här om dagen så låg det ett paket med en stor bild på ett Mumintroll och avsändaren var "Muminboden", så ja lite misstankar fick jag om att det var något med Mumintrollet. Och det var det, ett jättegulligt örngott. Blev väldigt överraskad faktiskt!
Och ja, jag hade köpt en grej till mannen min. Men den ligger kvar i bilen, som blev bärgad. Bjöd honom på lunch istället efter dagens träning.
 
Apropå träning så var det underkropp som fick lida idag. Började med fem minuter uppvärmning på trappmaskin innan jag körde igenom ett underkoppspass som jag satte ihop igår, skitkul!
Efteråt gick jag på löpbandet och hade gjort upp ett roligt program. Började med 6% lutning och ökade var femte minut med en procent tills jag var uppe i 9%, höll på så tills 20 minuter då jag vände och istället sänkte en procent var femte minut. Det blev alltså 40 minuter allt som allt, när man de sista minutrarna körde på 0% lutning så kändes det verkligen som att man gick i nedförsbacke!
 
 
Resten av dagen har gått åt att fixa här hemma. Vi börjar äntligen bli klara med köket som vi gjort om, så himla skönt! Jag tog tillfället i akt och tvättade fönstrena också.
 
Tycker det här blev riktigt snyggt!
 
När vi hämtade barnen från dagis fick jag ett alla hjärtansdag kort av K:
"Åh, är det ett hjärta?" frågade mannen min.
"Öhm nej, en dörr!" svarar K.
 
En romantiker min son, måste vara dörren till hans hjärta!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA