Dag 44

KATEGORI: Träning | 2013-02-13 / 14:26:21
Imorse fick det bli en promenad till gymmet eftersom jag för tillfället är billös. Inget fel i promenaden, skulle gärna göra det oftare om jag bara hade mer tid. Och eftersom jag är sjukskriven på grund av svinkoppor från jobbet den här veckan så har jag tiden, som tur är.
Idag var det kondition med intervallträning som gällde för mig del. Gillar att variera konditionsträningen.
 
Träningen idag såg ut på följande sätt:
-Först en promenad till gymmet, ungefär 20-25 minuter.
-15 minuter intervall på rodd.
-Några magövningar.
-21 minuter intervallträning på löpband.
-15 minuter på crosstrainern.
-Blev förstås även en promenad hem på ungefär 25 minuter.
 
När jag gick hemåt så kände jag plötsligt hur kroppen började skrika efter sömn. Kände mig helt utmattad och trodde nästan jag skulle somna gåendes, fick även massa ögonflimmer. Började känna mig svimfärdig och kallsvettas.
 
När jag kom hem hoppade jag in i duschen innan jag åt lunch, och sedan la jag mig i sängen. K är hemma sjuk, och mannen min var tvungen att åka iväg en stund. K som är så gott som frisk nu satt och kollade på Bamse och jag hade svårt att få ro i sängen (vi bor i vardagsrummet jag och mannen), dels för att jag höll på att frysa ihjäl men så var ju Bamse lite spännande också ;). Haha! Till slut stängde K av filmen och gick in i sitt rum för att leka, då dröjde det inte länge tills mamman slumrade till. Skönt! Snälla barn man har. Vaknar sedan av att K har ett skrattutbrott, förstod aldrig riktigt vad han skrattade åt. Svårt att förstå vad han sa bland allt skratt.
 
Nu har vi precis ätit mellanmål och K har gått in till sig för att bygga vidare på sitt stora Legobygge.
 
För mamman blev det Profeel yoghurt med lite musli från Paulúns, en apelsin och en kopp grönt té.
Hoppas på att piggna till lite nu innan mannen min och Mini kommer hem!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA