Dag 42

KATEGORI: Träning | 2013-02-11 / 19:08:37
Imorse när jag vaknade så kändes det mesta fel. Jag vet absolut inte varför, men så var det bara. Gick runt och kände mig misslyckad och fet som en gris. "Kan lika gärna strunta i gymmet idag, är så sjukt äckligt trött och sliten efter helgens jobb" var mina tankar. Men vet ni? Självklart struntade jag inte i gymmet. Var där som planerat imorse.
 
Egentligen skulle jag köra kondition idag, men kände verkligen inte för det. Kände att kroppen inte kommer att prestera som den borde. Samtidigt kände jag mig stressad över att ha överkropp att träna imorrn när jag tränar under tidspress eftersom jag ska träna innan jag börjar jobba 8-16.30. Fick helt enkelt bli så att jag bytte och körde överkropp idag så blir det kondition imorrn.
 
Till uppvärmning blev det fem minuter rodd innan jag körde igenom överkroppsprogrammet, riktigt skönt! Märkte även att jag gick upp i vikter i övningar idag, skönt en dag som denna!
Som avslutning fick det bli en kvart på crosstrainern.
 
Efter gymmet var det storhandling som gällde innan jag kom hem till en sjuk son och ett färdigmålat kök att få iordning och städa. Dessa lediga dagar alltså, inte mycket lugn och ro.
 
Som tidigare nämt så blir det jobb imorgon, var bara en dag ledigt efter mördarhelgen innan vi kör en vecka med jobb igen.
 
Men har mycket kul att se framemot, både den kommande helgen och helgen efter det kommer bli väldigt speciella! Längtar.
Kommentarer

Jag beundrar dig. Glöm aldrig det!

Svar: <3
Laura

Skrivet den 11 Februari, 2013 - 19:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA