Jag har en dröm.

KATEGORI: Allmänt | 2013-04-26 / 19:23:53
Min dröm är att slippa det här eländet som jag hamnat i. Komma loss från skiten jag sitter i. Jag vill känna mig fri och inte så jävla fast som jag gör, fast i mig själv och min onda bubbla.
 
Jag var hos läkaren här om dagen. Det var inga glada besked han kom med, tyvärr.
 
Det är för mycket som sker i huvudet på mig nu. Jag måste lära mig så mycket.
-Måste lära mig att svälja min egen stolthet och ta emot den hjälp som jag får av folk runt omkring.
-Jag måste lära mig att inte vara ett sånt kontrollfreak.
-Jag vill sluta stressa över så onödiga saker i vardagen.
-Jag vill ha en enkel vardag. Jobba, hämta barn, laga mat och ÄTA tillsammans med familjen och träna.
-Jag vill kunna äta samma mat som familjen utan att drabbas av panikångest.
-Jag vill inte räkna varenda liten kalori, jag vill inte väga. varenda liten smula.
 
Jag vill bli fri och leva ett fritt liv med min familj. Skratta och njuta av varandra.
 
 
Jag måste snart ta emot den hjälp som erbjuds..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA