Zumba med hantlar och step

KATEGORI: Träning | 2012-09-27 / 16:10:17
Idag blir det zumba med hantlar, V frågade även om jag ville gå på step med henne innan så att vi kör dubbelpass. Och ska absolut försöka hinna med det!
Efter passen idag så ska jag säga upp mitt medlemskap på mitt älskade gym.. Det känns lite småtråkigt faktiskt, men det är ju mest eftersom jag tycker att hon som håller i zumban och flowinen är så underbar och peppande! Men jag har ju som tidigare nämt valt att byta till Sats istället eftersom jag då kommer kunna utnyttja den lediga tiden jag har dagtid om jag jobbar kväll. Tyvärr har ju inte mitt gym kunnat erbjuda aktiviteter dagtid..
 
Och med träningsschemat som jag fått av min PT så blir det lättare att få ihop det med att gå på Sats.
Kommentarer

Men ÄR du FRISK nu då!?

Svar: Jadå! Sjukar alltid bara en dag!
Laura

Skrivet den 27 September, 2012 - 17:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA