Tjejmilen

KATEGORI: Tjejmilen | 2012-09-10 / 13:40:13
När jag förra gången började leva mitt sunda liv och kom i så bra form så försökte jag sätta upp lite mål. Inget av det blev av, men det var iaf att jag skulle springa olika lopp. Bland annat tjejmilen. Ja, som sagt så blev det ju aldrig något tjejmil (än).
 
Men nu! Fick veta igår att man redan nu kan börja anmäla sig till Tjejmilen 2013. Det blir den 30:e Tjejmilen, lördag den 7 september 2013. Ja 7 september, nästan ett helt år kvar! Men tur för mig, då hinner jag träna massor! Är ju inte direkt springatypen..
 
Frågan är nu: Hur i h*lvete ska jag komma i så pass bra form att jag kan springa ett helt mil om ett år? Alla förslag mottages mer än gärna! HJÄLP!
 
Denna tröja måste absolut skaffas!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Busamedemla  http://www.busamedemla.se

Jaaa men det fixar du!!! Nu blev jag också sjukt sugen!! Hmm, tål att tänkas på!

Jag hade tänkt ta tag i mitt springande ordentligt i vår. Så nu småspringer jag sträckor hit och dit, mest intervall. Bär snön och halkan kommer tänker jag satsa gärnet på att gymma upp ordentlig benstyrka, rygg och mage för bra hållning och spinna upp kondisen. sen jäääävlar! ;)

Svar: Ja men bara att tuta och köra! Börjar man träna i snigeltakt så har man ju faktiskt lång tid på sig att komma i någorlunda form iaf :)
Laura

Skrivet den 10 September, 2012 - 20:56

Som sagt, när vi båda har kommit en bit in i våra löpprogram får vi löpträna ihop och peppa varandra till tusen :-)

Lycka till på mötet idag med Marika!

Svar: Absolut! Och tack :)
Laura

Skrivet den 12 September, 2012 - 14:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA