God morgon

KATEGORI: Vardag | 2012-09-08 / 05:39:33
Ja, god morgon kära du. Klockan är inte alls mycket, min visar iaf bara 05.29. Uppe tidigare än tuppen idag. Tyst och lungt i huset, men varför ska det vara tyst just nu? Kunde väl ha varit lika tyst mitt i natten när jag skulle sova?
-Nej antagligen inte.. Mini min kära gallskrek, hon skrek och skrek och skrek.. Vi fick inte alls reda på vad det var som var tokigt. Inget passade, hon  ville inte ha nappen, inte Dumbo, inte Snutte, inte.. Ja INGENTING!

Helt ärligt så har Mini aldrig sovit en hel natt (hon blir två om en månad). Varje natt har det varit någon typ av skrik eller gnäll (hon har dock aldrig skrikit för att äta på natten, bara för annat.. Kanske för att jävlas..?)
 

Hade varit skönare med mer sömn för mamman eftersom helgen innebär jobb, 8-20.45 båda dagarna. Sen hade man ju kunnat tro att jag på måndag hade fått vara ledig, men icke.. Då börjar nämligen mitt nya schema så då blir det kvällspass igen innan jag kör dagpass på tisdag. Ni vet vart jag béfinner mig i helgen i allafall då.
 
Så idag blir dagens träning, som vanligt 30 minuters cykling innan frukost. Om vädret tillåter mig senare idag så tar jag en PW på rasten, förhoppningsvis kan jag hinna till ica och köpa mig en sallad. Annars blir det Nutrilett hela långa dagen.
 
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kommentarer
Marie Bergman  http://livetiluxemburg.se/

Har Häagen-Dazs några fler goda smaker som du kan rekommendera? :)

Svar: Inte direkt en glassmänniska så inte smakat på fler sorter :p Och jag är mer för chokladglass ;)
Laura

Skrivet den 08 September, 2012 - 10:17
Elinlovisa.se  http://elinlovisa.se

Ja skönt att få allt framkallat om inte annat!
Så duktig du är som lyckats med din viktnedgång, inte illa! Ha en fin lördag! /Elin

Svar: Tack så mycket!
Laura

Skrivet den 08 September, 2012 - 13:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA