Fredag

KATEGORI: Vardag | 2012-09-21 / 14:57:10
Fredag, fredag, fredag, underbara fredag!
Jag är så glad över denna fredag! Har jobbat dagpass så det var upp tidigt som gällde imorse, men slutade redan 14.00 och finns det något härligare en fredag? Nu väntar jag på att klockan ska bli efter 15 så jag kan gå och hämta barnen på dagis efter mellanmålet.
 
Extra skönt är det ju för att jag änligen är LEDIG i helgen! Har ju jobbat 13-timmarspass hela helgen tre veckor på raken nu så denna ledighet är efterlängtad! Ska bli så skönt att få umgås med familjen.
 
Ikväll blir det att umgås med mannen, han har köpt några nya spel till Nintendo-Wii så blir väl att vi spelar lite. Tänkte även hinna ut och springa en sväng och få nästa steg i micoach gjord.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA