Byta eller inte?

KATEGORI: Träning | 2012-09-22 / 20:10:41
Har lite ångest.. Det är rätt tråkigt att gymmet som jag går på inte kan erbjuda några gruppträningar dagtid vilket skulle passa mig väldigt bra som jobbar skift.. Därför går tankarna mycket till om jag kanske ska byta gym och börja träna på Sats istället..Det som håller mig fast vid mitt lilla gym här är ju just instruktören som håller i zumban och flowinen och att det känns som att man blivit en sån bra grupp alla vi som kör. Men som sagt, jättetråkigt att inte kunna gå på olika gruppträningar innan jag börjar mitt kvällspass.. Har tränat på det här stället i tre år snart, så lite separationsångest..
 
Hur ska jag göra..?
Kommentarer

Men hur kommer träningsprogrammet se ut från Marika då? Det kommer väl inte bara vara gruppträning på det?

Jag har bara ett gruppträningspass i veckan. Ibland busar jag till det beroende på väder och klämmer in ett till istället för långpromenad.

Svar: Vet ju inte alls hur det kommer se ut.. Men vill ju själv gå på 2-3 pass i veckan så får väl lägga till lite extra :P
Laura

Skrivet den 23 September, 2012 - 13:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA