Bon appetit

KATEGORI: Mat | 2012-09-05 / 17:41:00
Dagens träning: Tränade mina 30 minuter innan frukost som vanligt. Just nu väntar jag på en ny crosstrainer så under tiden får jag nöja mig med min motionscykel som jag också har hemma. På förmiddagen slängde jag mig upp på cykeln och körde en timme till.
Blir ingen mer träning idag, ikväll ska jag bara umgås med mannen min.

Dagens frukost:

En halv avokado och en burk makrill i tomatsås. Självklart en kopp kaffe med en skvätt minimjölk. Ca 300 kcal. Riktigt mättande!


Lunch:

 Naturdiet. Samma sak som Nutrilett (annat märke bara.) 112 kcal.


Mellanmål:
 
1dl mild lättyoghurt med ett äpple. 130 kcal.



Middag:

Kycklingpasta med grönpepparsås.375 kcal/portion.
 
Ni kanske tycker att det fattas ett mellanmål? Men när jag är hemma med barn, eller jobbar kväll så brukar jag äta frukost vid 8. Och sen blir det ju lunch vid 11, mellanmål vid 14 och middag vid 17. Alltså äter jag var 3e timme. Om jag börjar sju så finns det ju ett mellanmål mellan frukost och lunch också.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA