Assesment workout

KATEGORI: micoach | 2012-09-14 / 04:19:00
Idag körde jag första steget mot Tjejmilen 2013 med joggingprogrammet micoach. Har ju lagt upp ett schema så att jag tillslut ska kunna springa en mil. Första "lektionen" kallas som rubriken säger assesment workout. Det innebär att man får visa hur fort man kan springa, som ett exempel ska man springa 4/10, sen ökar den på för att slutligen komma upp i 9/10. Man både började och avslutade passet med att gå i två minuter.
 
På söndag på min långrast på jobbet börjar alltså det riktigt springprogrammet. Och skönt, det gick sjukt mycket bättre än förväntat idag! Jag sprang ju faktiskt! Dessutom så ösregnade det, men bara att vänja sig för det är ju faktiskt höst nu!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA