Älskade hjälpsamma barn

KATEGORI: Vardag | 2012-09-13 / 13:22:17
Idag har jag och Mini en tråk tvättstuga-/städadag. Ska nog kanske satsa på att börja ha Mini hemma när det är städdagar, hon hjälper ju till på ett bra sätt faktiskt! Som idag när hon hjälpte mig att plocka upp storebrors alla miljoner små Lego som jag aaaavskyr att plocka upp!
 
När Mini var klar med städandet så satte hon sig med lite Playdoh-lera istället.
Underbara barn som alltid kan hitta sätt och underhålla sig själv på <3
 
Jag försöker leva lite efter hur min personliga tränare sa igår, alltså försöka skippa Nutrilett till lunch. Eller hon sa att jag SKA skippa det, glömma det och aldrig mera tänka tanken. Men jag FÖRSÖKER.
Idag blev det i allafall lite mathavre blandat med en burk tonfisk i vatten, lite keso, en tomat och en morot på det. Eftersom vi träffades för första gången igår så har jag ännu inte hunnit få mitt kostupplägg som en läkare ska sätta ihop. Men vet ju på ett ungefär hur det är hon tycker att man ska äta.
 



Försöker sitta och fundera lite på maten till helgen. Jobbar ju långpass hela helgen, alltså 8-20.45 och måste alltså ta med mig två mellanmål och så lunch och middag. Så tråkigt när man ska vara på jobbet HELA helgen. Suck.
 
Aja, nyss så var i allafall min älskade nya crosstrainer och knackade på dörren så nu står den så fint i sin kartong i hallen och väntar på att mannen min ska komma hem och montera ihop den.
 
 
Kommentarer

Ja tänk vad lätt det var att underhålla sig själv som barn. Fanns ALLTID någonting att göra. Önskar nästan att jag fortfarande tycker att det är kul att leka med barbiedockor och sånt...

Svar: Haha ja eller hur!
Laura

Skrivet den 13 September, 2012 - 19:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA