9.30-13.30

KATEGORI: Vardag | 2012-09-06 / 07:13:54
God morgon.
 
Morgonträningen avklarad, nu är det frukost på tur.
Egentligen ska jag ju vara hemma med sjukt barn i två veckor men idag behövde jag ställa upp för jobbet. Innan min sons operation fick jag nämligen frågan om jag inte kunde ställa upp och jobba idag eftersom de behövde en finsktalande. Jag som inte alltid har så lätt att säga nej jobbar alltså 9.30-13.30, verkligen ingen lång dag eftersom jag skulle ha kortast möjliga för min sons skull. Men min mamma har en semesterdag just idag och ingen blir nog gladare än K över att få spendera en dag med mummi. Mini går ju på dagis som vanligt under dagen.
Ha en trevlig dag så hörs vi!
 
Idag blev det en portion fiberrikt havregrynsgröt, en halv avokado och mitt älskade kaffe till frukost.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA