-7,3 kg!!!!

KATEGORI: Viktminskning | 2012-09-11 / 07:15:35
Ok, ok, ok. NU DÖÖÖÖR JAAAG!
Jag hade av någon anledning fruktat det här, men varför egentligen vet jag inte.. Det är förstås vägningen som jag pratar om. Tog mig i kragen och ställde mig på vågen imorse. -7,3 kg. Förstår ni? MIIIIIIIIIIINUS 7,3 kilo! På hur länge undrar ni nu. På ungefär en månad. Tror jag, eller det är lite konstigt för min senaste vägning verkar inte ha registrerats. Men som sagt -7,3 kilo och jag är lycklig. Mer än lycklig! Kan man vara det?
 
Bara för detta var jag förstås tvungen att springa till garderoben och se hur alla mina byxor sitter. Och då kom nästa gråtattack. JAG KOM I DOOOOOOOOM! Det är tajt, MEEEN, jag kommer i dom. Jag som hade tänkt att jag behövde åka och köpa nya byxor idag eftersom jag bara hade shorts jag kom in i. Men HAH! Kommer i mina vackra alldeles underbara byxor som jag köpte när jag hade gått ner 65 kilo. Nu är jag i dom igen.
 
Lyckodag!
Kommentarer
Busamedemla  http://www.busamedemla.se

Men GRATTIS!! Bra jobbat!! Otroligt ju! :)

Svar: Tack! :D
Laura

Skrivet den 11 September, 2012 - 18:23
ullis

Vad vägde du från början och vad är ditt mål? =)

Svar: Vägde runt 145 från början och gick sedan ner 65. Mitt mål är att må bra och trivas med min kropp.
Laura

Skrivet den 06 November, 2012 - 17:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA