Zumba, 3e oktober

KATEGORI: Träning | 2012-10-03 / 13:15:42
Då har jag testat på zumba för första gången på Sats, har ju zumbat i två år på mitt förra gym. Vilken skillnad! Jag älskar och avgudar instruktören på mitt förra gym, men här! Vilket tempo och flås genom hela passet! Såhär slut och svettig har jag nog inte varit av zumba sedan jag började och faktiskt vägde ganska många miljoner kilo mer!
 
Helt underbar instruktör här också, tack och lov för det!
 
Lite snurrigt i huvudet blir det förstås när man ska försöka lära sig alla nya steg och moves, men jag klagar inte! Tycker iallafall att det var superkul! Skönt att få lite utmaning på zumban igen!
 
Nu blir det lunch innan det är dags för PT-timme. Wish me luck!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA