Under-/överkroppsprogram + SatsCore

KATEGORI: Träning | 2012-10-30 / 19:24:17
Underbara träning idag! Skönt att känna att man lever i allafall! Började med att jag trotsade regnet och promenerade ner till Sats. Väl där så började jag med tio minuter uppvärmning på löpbandet innan jag körde både mitt under- och överkroppsprogram på gymmet innan jag skulle på dagens pass, nämligen SatsCore.
Det var tufft för armarna på överkroppspasset, de fick kämpa och slita fullt ut! Har fått in snitsen nu på alla övningar så blandade hejvilt båda programmen innan både var genomkörda. Annars så brukar jag ju ha så att jag kör överkropp på tisdagar och underkropp på torsdagar. Men idag fick det bli både och!
När jag kört igenom båda programmen så passade jag på att köra övningarna från sjukgymnasten plus den jag lagt till själv.
 
Avslutade Satsbesöket med att gå på SatsCore. Jag gillar dom passen! Tuffa och intensiva! Men (det finns alltid ett men) så tycker jag att det är lite synd att de bara är en halvtimme. Men är det kul så vill man inte sluta! Och nej, inte ens idag fast jag tränat i 2,5 timme ville jag sluta.. Passen kunde ju vara 45 minuter i allafall!
Efter passet trotsade jag det hemska vädret igen och promenerade hem.
 
Fick bli en supersnabb dusch och lunch eftersom vi idag skulle få besök av en vän och hennes barn som inte heller kunde komma på Minis kalas i söndags. 13.00 var jag hemma, 13.45 var jag duschad, hade ätit lunch och fixat håret och sminkat mig. Snabb mamma!
 
Lite träningsvärk tycker jag nog att jag borde ha imorgon! Men verkar som att jag har svårt att få träningsvärk i armarna.. Varför? Magen däremot, där känner jag av hela tiden!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA