Tredje PT-timmen

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-10-03 / 17:48:41
Idag mitt i alla fläng hit och dit var det dags för tredje PT-timmen. När jag kom ner så duggade det lite lätt bara så vi bestämde oss för att köra ute ändå. Vi fick nog båda ångra oss ganska hårt då himlen plötsligt öppnade sig och det bara vrääääkte ner. "Äsch, det håller nog bara på i max några minuter" konstaterade vi båda. Tji fick vi. Regnet gav sig inte, men dock inte vi heller!
 
Vi började som vanligt med ett gummiband runt benen och sedan långa steg sidleds. Sedan körde vi lite olika TRX övningar, allt från rygg, mage och till hopp. Hon gjorde upp en liten bana där jag fick köra utfallssteg, jämfotahopp (åh fy f****************n!), jogga och sedan utfallssteg. Tappade räkningen på hur många gånger jag fick göra den! Men hoppen kändes! Fick även jobba med olika svingar med kettlebellsen. tungt!
Körde även Tabata-träning med hopprep. Det gick mycket bättre än förväntat! Jag lyckades hoppa hela den tiden jag skulle utan ett endaste avbrott, kändes suuper!
 
Vi avslutade med plankan x 3 och en övning (även denna x 3) där jag skulle sitta med 90 graders böjda ben lutandes mot väggen. Aj brännande lår!!
Helt klart ett pass som kändes! Regnet gjorde det även lite extra ansträngande!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA