Trappat ner

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-10-30 / 09:06:16
Bestämde mig för några dagar sen att prova att trappa ner på medicinerna. Började med att bara ta morfin och 1grams Alvedon två gånger per dag, på morgonen och kvällen. Det gick rätt bra, och eftersom jag ändå inte blir helt smärtlindrad av medicinerna så känns det onödigt att proppa kroppen med så mycket gifter. Och nu i två dagar har jag trappat ner ännu mer då jag skippar kvällsmedicinen. Och eftersom det inte har påverkat min nattsömn mer än med medicinerna så är jag nöjd! Jag har då mer ont på morgonen när jag vaknar förstås, men tar medicinerna fort så börjar dom verka efter 1-1, 5 timme. 
Det är jobbigt att veta att inga mediciner får mig smärtlindrad,  men därför ändå tufft att fortsätta med dessa mediciner. Jag vill att min kropp ska lära sig att leva utan skiten.
 
Jag känner mig långt ifrån som mig själv. Är trött, orkeslös och ointresserad av allt.  Massa telefonsamtal som ska ringas och miljoner andra måsten. Men jag orkar inte, pissmedicin och pissituation man hamnat i!
Träningen försöker jag verkligen orka med,  och det går rätt bra!
 
Nu får det bli ett av dom dära viktiga samtalen innan jag tar mig ner till Sats!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA