Spinning, 5e oktober.

KATEGORI: Träning | 2012-10-05 / 10:16:00
Stressat och sprungit runt som en förvirrad höna hela morgonen. Vikt in världens tvättberg, plockat undan leksaker och fått packa världens packning. Ser ut som att jag ska flytta, men nej då. Packat för att snart ge mig ut på spinning, och efter det blir det jobbet så behövt packa ner allt inför dusch och för att fixa mig själv på gymmet och mellanmål och middag till jobbet. Tack och lov att jag har min bil!
 
Som sagt, spinning idag. 11.30 rättare sagt. Ska innan det få i mig lite lunch och sedan dra iväg. Blir nog inte så himla mycket mer skrivande sen, har ju en jobbhelg framför mig. 14-19.45 idag och resten av helgen 7-19.45. Det jobbiga med dessa långhelger är att jag träffar barnen när jag lämnar de på dagis på fredagmorgon och sen inte förrän på måndagmorgon igen. Tungt!
 
Blir första gången på spinning på Sats idag, hoppas det blir kul! Men det tror jag nog!
 
Hoppas ni alla får en trevlig helg så hörs vi!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA