Orkar inte

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-10-15 / 14:40:59
Jag orkar inte blogga just nu. Jag är så fullproppad med starka mediciner. Smärtstillande, muskelavslappnande och inflammstionsdämpande. Och ändå har jag så ont, så jävla ont. Det mina krafter går till nu är att försöka träna så gott det går, sysselsätta mig på något sätt. Just nu känns allting bara som en stor bubbla. Hög av all medicin, kan inte köra bil. Hjärnan hänger inte ens med så jag skulle kunna laga middag till min familj.
 
Bara att skriva denna enkla text är svårt. Sjukskriven till 24e november nu, om jag är hemma fram till det vet jag inte. Och vad som händer efter det vet jag inte heller.
 
Nu är det iaf MRT som gäller inom två dagar och sjukgymnastik.
Kommentarer

Krya, krya, krya!!
Du kommer ta dig ur det här också och bli frisk som en liten nötkärna!

Jag går ju på långledigt på måndag morgon, så efter det kan jag underhålla dig hur mycket du viiiill dagtid :-)

Svar: <3
Laura

Skrivet den 15 Oktober, 2012 - 16:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA