My precious

KATEGORI: Allmänt | 2012-10-03 / 09:05:03
Ska strax åka iväg och lämna ifrån mig min älskade ett tag, min älskade som jag är så otroligt beroende av! Mitt hjärta, min vän, min skönhet, min älskade bil! Bromsarna låter lite skumt och så är det någon konstig lukt i AC-lådan. Inga stora fel, men inget är för mycket för mitt hjärta. Haha, nemen är ju så himla beroende av bilen eftersom jag inte kan ta mig till jobbet på ett vettigt sätt utan (det går inte att börja sju och åka kommunalt och behöva lämna två barn på dagis). Men kom överrens med Mekonomen förra veckan att jag lämnar in den idag, och imorgon behöver jag absolut få tillbaka den! Kommer vara så tomt på parkeringen inatt <3
 
Ja, hoppas iallafall att det inte är några större fel som kommer att kännas allt för hårt i plånboken!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA