Lördag, 6e oktober

KATEGORI: Vardag | 2012-10-06 / 05:44:21
God morgon gott folk.
Sitter här med morgonkaffet och fryser om fötterna. 3 grader visar termometer och enligt Realfeel så känns det som -1 grad ute! Burr! Kommer bli kallt att åka till jobbet snart. Det är ju tyvärr på jobbet denna helg kommer spenderas, 7-19.45 båda dagarna.
Som tur är gjorde min PT en så perfekt träningsdagbok att jag även kan följa den dessa långhelger på jobbet. Idag står det promenad 45 minuter på schemat. Det kommer dock bli en något längre promenad eftersom jag tänkte gå ner till ica och sedan tillbaka till jobbet på min långrast. Maten för hela dagen är packad och frukosten intagen. Kommer sakna mina älskade små busar hela helgen!
 
Igårkväll på jobbet satt jag och funderade på varför jag hade så ont i skinkorna. AH, spinningen som jag var på igår innan jobbet kom jag ju fram till sen! Men det var skönt och gick alldeles utmärkt! Kommer absolut gå på det fler gånger. Det var lika bra på Sats som på mitt förra ställe :)
 
Ha en trevlig helg allihopa!
Kommentarer

Spinning är gryyym konditionsträning och bra att köra ett tag innan man börjar löpträna. Är fortfarande arg för att jag inte får köra det närmsta åren :-(

Ha en bra jobbhelg nu, trots att den är så lång!

Svar: Jo vet :) För ett år sedan körde jag det två gånger i veckan. Ska gå på det så gott jag hinner nu! Ja, verkligen synd. För det känns ju på vissa ställen att man varit på cykeln...
Thank you, nu är den över! Ledig en dag sen back on track igen!
Laura

Skrivet den 06 Oktober, 2012 - 10:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA