Kötta på gym

KATEGORI: Träning | 2012-10-27 / 15:34:42
Idag var det dags att besöka det nya gymmet som jag anslutit mig till. Som sällskap hade jag E. Kul när man har sällskap,  även om man inte kör exakt samma övningar.  Men vi båda ville köra styrka, och det var ju bra!
För mig har det inte varit någon träning på 1, 5 vecka eftersom jag låg sex dagar på sjukhus. Skönt att komma igång igen!
Som sagt så körde jag styrka idag, var flitig och körde både mitt under- och överkroppsprogram. Gjorde dessutom de övningar som jag kom ihåg i huvudet från sjukgymnasten. Smsade med lin PT igår, tur hon var med hos sjukgymnasten så vi kan gå igenom alla övningar nästa gång vi ses!
Ska även stretcha lite extra, minst nio minuter per dag. Förslagsvis 3x3 minuter. Gäller att ta sig den tiden också!
 
Bara för att jag nämnde det nu får det bli lite stretching nu innan vi ska iväg till svärfar på middag!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA