Intervallträning, 7e oktober.

KATEGORI: Träning | 2012-10-08 / 15:10:10
Förutom löpturen igår på långrasten så gjorde jag även den träning som står på mitt träningsschema, nämligen intervallträning. Just igår så valde jag att löpa i pyramid eftersom jag redan var ute på spåret och hade spring i benen. Så först blev det löpturen enligt micoach och sedan denna intervallträning. Tungt! Det var nog lite extra tungt eftersom jag hade så fruktansvärt ont i min ischias igår, men är stolt över mig själv som inte gav upp och ändå gjorde dagens träning! Lite bra vilja måste man väl säga att jag har eftersom jag gav mig ut fast jag hade dödsvärk i ischias och jobbade 13-timmarspass. Go me!
 
För mig är träningen viktig! Vill inte att skavanker som ryggvärk eller ischias kommer ivägen! Jag tränar hellre bort den onda!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA