45 minuter promenad + Seniorpulse

KATEGORI: Träning | 2012-10-01 / 11:34:55
Första dagen på nya träningsschemat idag! Idag stod det 45 minuter promenad på schemat, den promenaden tog jag från när jag lämnat barnen på dagis och till gymmet. Idag la jag nämligen till ett gruppträningspass på Sats, nämligen som rubriken säger Seniorpulse. Och ja, av namnet kan man ju undra lite. Men när jag skulle boka in mig på något idag så var det just Seniorpulse som var det enda passet med lediga platser. Kollade lite på klippet på Sats, såg ju inte allt för tokigt ut så frågade om man fick delta i detta även om man inte är senior, och det fick man ju självklart!
 
Hur var passet då? Riktigt bra faktiskt! Det var lite av ett zumbapass, inte riktigt lika mycket shejkiskak men väldigt roliga rörelser som man dessutom kände att det tog! Man får ju såklart bestämma lite eget tempo, men svettigt och tungt blev det! Kan absolut tänka mig att gå på det igen, och ja, jag var den enda som inte var senior! Och vad glad jag blir när jag ser så många gamla och "slitna" människor dra sig till gymmet och träna! Det blev ju full klass och några stod utanför i hopp om att få en plats. Go old people!
 
Har varit duktig idag med maten. Åt frukost, ett mellanmål snabbt mellan promenaden och passet och efter passet åt jag en energikaka (de jag bakade igår) och gick hem från gymmet.
Nu är jag nyduschad, blir strax en ordentlig lunch innan jag ska bege mig till ett kvällspass på jobbet.
 
Hörs!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA