Vilodag

KATEGORI: Vardag | 2012-11-10 / 19:18:56
Idag har det varit en riktig vilodag i denna familj. Det var dessutom just vilodag som det stod på dagens träningsschema, och faktiskt andra veckan på raken som jag faktiskt tar min vilodag!
 
Vi har alltså varit inne hela dagen och inte gjort någonting alls! Skönt, tror alla i familjen beövde det. Egentligen var det planerat att vi skulle ha åkt till Barkarby idag för lite shopping på Ikea och lite andra affärer. Men eftersom jag drack igår så valde jag att låta bilen stå idag. Det kommer fler helger!
 
Nu är barnen nattade, mannen min fixar med sitt och så fort han är klar så kommer resten av kvällen att spenderas med honom.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA