Pilates + Spinning

KATEGORI: Träning | 2012-11-09 / 13:50:03
Idag på träninsschemat stod det valfri klass på Sats, perfekt för mig! Kunde tyvärr inte promenera ner idag eftersom jag var tvungen att handla ganska mycket och tunga saker. Och dricka från Systembolaget för tre personer, näe, det ska jag inte slita ut min kropp med att bära hem!
 
Och som rubriken säger så började jag med ett Pilatespass. Idag var det dottern till hon som brukar hålla i det som höll passet, helt nöjd vart jag inte. Gillade inte riktigt hennes övningar, men variation är ju bra sägs det!
 
Efter Pilatesen blev det spinning. Älskar spinningpassen vid lunch på fredagar. Känslan över helg svävar i luften och alla verkar så lyckliga! Enda gången jag inte uppskattat ett fredagspass var när jag efter passet skulle iväg och jobba långhelg, då kändes allas positivitet som ett slag i ansiktet! Haha!
Tillbaka till passet idag då, lika svettigt och trevligt pass som vanligt. Tråkigt bara att det nästan alltid är olika som håller i passet, hon som egentligen ska hålla i det ska plugga fram till jul så blir olika som hoppar in. Men men, alla som hållt i passet har varit superduktiga! På något sätt var jag ofokuserad på passet, tappade bort mig i min egen värld några gånger. För mycket tankar. Och som jag sa till E idag: tänka är överskattat!
 
Snart kommer min mamma, ska iväg på en promenad med henne innan vi hämtar barnen på dagis!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA