Överkropp + SatsCore

KATEGORI: Träning | 2012-11-13 / 14:21:00
Underbara älskade träning. Tisdagar är en av mina favoritdagar att träna på! Då är det så roliga pass! Idag stod det överkropp på träningsschemat och detta valde jag att komplettera med SatsCore, ett av mina absoluta favoritpass! Måste bara påpeka en sak snabbt här, tacka för att jag har världens bästa mamma! Mini är ju fortfarande hemma från förskolan på grund av feber, och helt från ingenstans så frågade min mamma igår om hon skulle ta Mini idag så att jag kunde få gå och träna. Det tackar man inte nej till!
 
Började med att gå ner till Sats som vanligt och körde igenom mitt överkroppspass först. Förra veckan när jag körde överkropp så hade jag ju en dödlig träningsvärk, så kändes lite bättre att köra idag! Tre av mina övningar är på Bosu-boll och tack och lov att det finns tre Bosu-bollar här då de två första jag provade var så gott som platta!
 
Och sen SatsCore, kärlek! Kände dessutom idag att jag kunde avancera på en av övningarna och prestera ännu mera. Vilken känsla!
 
Efter träningen så blev det en promenad hem också. Tycker inte om att ta bilen om jag inte behöver den av en speciell anledning (tex superbråttom eller att jag måste handla samtidigt). Frisk luft är skönt!
 
Mini packade med sig det viktigaste för att ta med till mummi.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA