Ny vecka

KATEGORI: Vardag | 2012-11-19 / 09:02:00
God morgon måndag. Barnen är precis lämnade på förskolan och här sitter jag och kryar mig med en kopp té innan jag drar igång dagens aktiviteter. Idag är enda dagen den här veckan som jag inte har något speciellt bokat, förutom träningen då. Men annars den här veckan är det något varje dag, allting från kiropraktor, sjukgymnast till logoped med K. Och plötsligt är helgen här igen och hela familjen är hemma.
 
Jag hoppas på att den här förkylningen som spökar bakom hörnet på mig ger sig och låter mig vara istället. Vill ha en bra träningsvecka och har ingen lust alls att ligga hemma sjuk! Usch för sånt!
 
 
 
Ska dricka upp mitt té nu innan jag pallrar mig till Sats och tränar järnet! Ska skrämma bort förkylningen!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA