Mina mål

KATEGORI: Mina mål | 2012-11-19 / 21:20:00
Satte mig ner nu på kvällen för att skriva en lista med några mål som jag har. Mål är viktigt, jag har alltid bara haft väldigt svårt för att förstå vad som är logiskt och inte allt för omöjligt.
 
Jag har dock inte satt upp några belöningar än, vet inte riktigt vad jag ska ta. Har ju någonting varje månad, mest inom löpningen. Kan ju inte ha för stora belöningar en gång i månaden.
 
Mina mål går mest ut på att öka i vikter på olika övningar, första "deadline" har jag 31/12. Än så länge har jag tio olika mål med "deadline" då.
 
Ett av mina mål var att kunna stå i plankan i 90 sekunder, det fick jag dock fort ändra eftersom jag nu på kvällen lyckades stå 88 sekunder innan ryggen sa nej. Får bli 120 sekunder innan 31/12 istället.
 
Har även satt en plan på hur jag ska klara av att springa 10 km till Tjejmilen den 7 september. Börjar helt från scratch där första målet blir att kunna springa 1 km innan nästa vecka på fredag. Sanningen är den att jag inte har någon aning om hur långt jag kan springa idag.
 
Ett av de första målen är ju Vårruset i maj och Tjejmilen i september!
Kommentarer

Är helt säker på att du fixar 1km..
JAg började springa i början av de här året.. Jag har stora problem med min kropp (läs hade) världens sämsta kondition.. Om du springer långsamt är jag övertygad om att du fixar 1 km.. om inte mer.. Bara du tar de i lugn takt.. (jogging) I början av året sprang jag knappt 1 km.. I Juni var jag med på ett lopp på 10 km och jag sprang de med trasig hälsena.. och jag fixade de!! Sjukt stolt! Kan ja, så kan du oxå!! Kommer följa din väg dit! Lycka till!

Svar: Tack! Det gjorde jag, sprang 1,4 km idag!
Laura

Skrivet den 20 November, 2012 - 08:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA