Kiropraktorn

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-11-29 / 14:22:52
Idag var det dags för ännu ett besök hos kiropraktorn. Var inte riktigt lika nervös, förutom precis när jag skulle kliva in genom dörren så hoppades hjärtat upp i halsen. Men det gick bra, jag överlevde även idag. Jag var inte längre sne i bäckenet, och det känns. Var dock lite sne mellan skulderbladen och nacken så det knäckte han till igen. Gillar inte delen med nacken, usch så otäckt.
Han var även lite imponerad över att jag vågade komma själv, förra gången hade jag ju Emelie med mig som moraliskt stöd.
Den stora muskelinflammationen som jag har fortsatte han att behandla med lasern. Han ville även att min PT skulle ringa honom så att de tillsammans kunde lägga upp ett bra träningsprogram för mig. Det känns bra :)
Och hur är det med smärtan nu för tiden då? Jag har ju lite ont hela tiden, men vet inte om det faktiskt kanske mest är just muskelinflammationen som bråkar där vid ischias. Hoppas att det "bara" är det. Tyvärr så har jag ju börjat få mer och mer ont i ryggen nu och känner tyvärr av diskbråcket mycket. Men sånt ska ju läka, eller hur?
Kommentarer

Ja, det sägs iallafall att diskbråck läker av sig självt.. Så vi håller tummarna för det :-)

Skrivet den 29 November, 2012 - 14:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA