Jul i vårt hus

KATEGORI: Vardag | 2012-11-26 / 19:33:55
Jag vet inte om jag var tidigt ute eller så. Men när grannarna var nere i förrådet för att hämta julpyntet kom jag på att det är dags för det snart ja. Första advent i helgen och en fullspäckad helg så jag och barnen tog tag i saken och började idag.
 
Har ni börjat julpynta än?
 
Köket

Spegeln i hallen
 
Pynt i vardagsrummet

Fönster i vardagsrummet
 
Mini fick ett rött hjärta som hänger i fönstret och lyser och K fick en stjärna. Lite tomtar runt i lägenheten, båda barnen var helt i extas och väldigt duktiga på att pynta! Julen är ju trots allt barnens högtid.
Självklart blir det ljusstakar i vardagsrummet också, bara inte hunnit få upp dom än på grund av för mycket blommor.


 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA