Åttonde PT-timmen + mätning

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-11-14 / 15:51:19
Idag var det dags för åttonde PT-timmen och mätning. Med båda barnen hemma gick det ändå väldigt bra! Mini tränade lite på Bosubollen och K hjälpte min PT med tabataräknaren. Vi körde mest utfallssteg, övningar på Bosubollen och burpees.
 
Och så mätningen förstås.
 
Resultatet:
Överarm -6
Under byst -5
Mage -11
Höften -4
Låren -4
Vaden -4
 
Ja, jag är nöjd! Minus 11 på chipskaggen!
 
Man ska inte träna med smink!

Kommentarer
kakan

Bra jobbat:) kramar

Skrivet den 14 November, 2012 - 17:12

Åh vad roligt. Bra jobbat. Jag har kört med PT sen februari, bästa investeringen jag gjort. :)

Svar: Ja underbart :)
Laura

Skrivet den 14 November, 2012 - 21:28

bra kämpat!! :D

Svar: Tack!
Laura

Skrivet den 16 November, 2012 - 15:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA