8e november, underkropp på gym

KATEGORI: Träning | 2012-11-08 / 11:50:11
Som rubriken säger så stod det idag underkropp på gym på träningsschemat. Gick ju ner till Sats efter att ha lämnat barnen på dagis och körde igenom mitt underkroppsprogram efter en tio minuters uppvärmning på bandet, avslutade med några övningar från sjukgymnasten.
 
Har en liten oro i kroppen. Mina knän, eller framförallt det högra. Jag har ont i det, kanske. Eller så är det träningsvärk? Hoppas på träningsvärk förstås! Märkte mest av det där jag lyfter med ett ben i taget och där kunde jag lyfta tyngre med vänster, i höger gjorde det nämligen ont med tyngre. Ont och på ett dåligt sätt ska man ju inte ha under träning. Hoppas som sagt! Inga pajade knän nu också tack!
 
I övrigt gick programmet bra. Är bekväm med övningarna och vet vad jag gör. Det är skönt att se hur stark man faktiskt kanvara om man bara vill!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA