26 november, löpträning

KATEGORI: Löpträning | 2012-11-26 / 14:29:07
Innan träningspassen idag så passade jag på att värma upp på löpbandet, har ju tänkt löpträna 3-4 ggr i veckan. Beror helt på hur tiden räcker till.
 
Rask promenad i fem minuter.
Sprang 1,5 km.
Avslutade med några minuter rask promenad.
 
Idag var en sån gång igen då lungorna sa ifrån. Det är jobbigt. Jobbigt när kroppen och benen orkar mer men när lungorna inte orkar. Vad gör man om man plötsligt på bandet tappar andan? Det är så himla svårt att komma tillbaka till normal andning samtidigt som man springer.
Börjar nog bli dags för mig att leta fram andningsmedicinen och börja ha med mig den och se om det kanske hjälper om jag tar den precis innan jag ska springa.
 
Kommentarer
Milena Malmros  http://milenamalmros.blogg.se

Duktig du är :) själv har jag gått ner från 103 kg.. Vad vägde du som mest?

Svar: Tack!Som mest runt 150 kg..
Laura

Skrivet den 27 November, 2012 - 00:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA