23e novemner, löpning + pilates

KATEGORI: Träning | 2012-11-23 / 16:22:22
Som uppvärmning idag körde jag löpbandet, mer om det i rätt kategori snart!
 
Annars så var det Pilates som stod på dagens träningsschema. På något sätt så försöker jag att se framemot dom passen, och det gör jag väl nästan. Vet inte vart jag vill komma med det här, haha.
Under passet så kände jag att det högg lite i min inflammerade muskel så vart lite rädd för att jag skulle få väldigt mycket mer ont sen. Men än så länge har det inte blivit något knas. Känner mig dock väldigt seg och trött i ryggen, fast det kan ju bero på annat också.
Igår sa min sjukgymnast att allting när jag hade böjt mig framåt så skulle jag böja mig bakåt också för att ställa allting till rätta. Blev mycket konstiga rörelser för mig idag alltså, hehe.
 
Men Pilatesen ska ju vara bra för min kropp, så jag hoppas på det! Försöker gå alla fredagar jag kan. Idag skulle jag dessutom duscha på gymmet eftersom jag hade lite småbråttom, här får ni se varför jag helst undviker att göra det:
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA