22a november, underkropp

KATEGORI: Träning | 2012-11-22 / 12:03:28
Åh vilken underbar träningsdag! Var underkropp som stod på plågeritur idag. Kände mig först lite extra seg och hård i kroppen, men det gick! Och så glad jag är! För idag kan jag beta av hela tre stycken mål från min lista!
 
Efter att ha lämnat barnen på förskolan traskade jag ner till Sats och började med tio minuter uppvärmning på bandet. Vart sjukt svettig och kände mig klibbig i ansiktet, haha!
Körde på med övningarna och när jag hade gjort klart en övning så kollade jag upp i telefonen vad jag hade för mål på just den övningen för att påminna mig själv vad jag har att jobba upp till. Blev chockad! Jag hade tydligen "råkat" nå mitt mål! Haha, bra koll! GO ME! Belöningen nuu kommer bli en ny bloggdesign igen. Ska skissa upp en senare idag och sedan hitta någon duktig som kan göra den!
 
Rygglyft på Bosuboll.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA